WELCOME

KAMENRIDERS LOVE N FRIENDSHIP

Daisypath Anniversary Years Ticker

Tuesday 9 August 2011

=========

KELEMAHAN VS KELEBIHAN
yes dear...semua orang x perfect so do ii...tapi its ok...tadi mase kat kelas terpikir juge ape yang lectrer ckp...kite kena improve our self...ape die kelemahan kite ape die kelebihan kite...benda2 macam ni la..kan..kan..kadang2 benda tu senang nak buat tapi kite x usaha nak blajar...so jadi...cam tu lah...sampai bile2 tak tahu.herm....Saya rase saya nak berubah tuk jadi yang lebih baik..insyallah..saye nak lebih berusaha mengejar cita2 saye...insyallah..

 Saya rase ape yang perlu saye lakukan adalah menyenaraikan kelebihan dan kelemahan saye dan saye pk mcm mana nak atasi nye...insyallah..amin...


ISU PERKAHWINAN
yES baby..umur saye dah 23tahun..but its ok..sebenarnye saye x berfikir untuk berkahwin dalam mase terdekat...ataupun after habis study...tapi if kalu jodoh dah sampai nak buat mcm mane.Bagi saye perkahwinan tu bukan perkare yang main2..yelah..mase bercinte lain mase kahwin lain..kite ade tanggungjawab yang harus kite tunaikan..
So plss dont ask me "bile nak kawen??"tq..kerana saye akan bersetuju dan akan melangkah ke alam perkahwinan bile saye betul2 bersedia untuk menjalankan tanggungjawab saya..dan bukan semata2 kerana cinta..sb bg saye cinta x boleh bagi kite makan.,.kalu kawen awal tapi saye x kukuh dengan income saye pun x gune juge...kan..kan..kan...jadi buat mase sekarang saye harus meningkatkan taraf kehidupan saye...amin..p/s:But i  still want to married with someone i love...tq.



PERSAHABATAN
Saye sebenarnye seorang yang sangt2 pendiam...susah nak dengar saye bercakap walaupun di dalam kelas..sebab saye dulu suke buat hal saye sendiri...Tapi apabila saye berpindah ke shah alam dan berjumpa dengan rakan2 baru..saye cube untuk memperbaiki diri saya menjadi seorang yang peramah dan mengambil berat mengenai rakan2 saya...kerana bagi saya..kita kena menghargai orang2 di sekeliling kite..bukan kite sorang je yang hidup kat dunia ni,,ada orang lain lagi..kan..kan...

BAGI SAYA KITE PERLU MENGHARGAI ORANG2 DI SEKELILING KITA X KIRA SESIAPA PUN..KERANA BAGI SAYA SETIAP ORANG SUKA DIHARGAI BEGITU JUGA SAYA..MEMAAFKAN SETIAP KESALAH DAN MEMOHON MAAF DAN MEMBUKA HATI UNTUK MENERIMA ADALAH SESUATU YANG BAGI SAYA PERLU ADA DI DALAM SETIAP HATI MANUSIA.BANYAK2 KAN BERZIKIR KEPADA ALLAH S.W.T








No comments:

Post a Comment